Политика за замяна
Политика за замяна на продукти
В случай на липсващи продукти в поръчките, поради липса на наличности, някои от тях могат да бъдат заменени от нашия екип по пакетирането. Продукти ще бъдат заменяни, само ако сте посочили, че сте съгласни при завършване на поръчката. Екипът ни ще се постарае да подбере възможно най-подходящия подобен продукт като цена и качество. Специфичните продукти, които нямат аналог, ще бъдат приспаднати от поръчката.
Приспадане на липсващите продукти от крайната сметка
При поръчки с наложен платеж, липсващите продукти ще бъдат извадени от крайната сума на поръчката. При поръчки платени онлайн, сумата ще бъде възстановена по вашата сметка.
Процес на пакетиране и защо липсват продукти
Нашата система за наличности визуализира всички налични продукти в нашия склад в момента на вашето пазаруване. Понякога е възможно продукти да се изчерпат като наличност, след като сте завършили своята поръчка. Това се получава, защото екипът ни е започнал да пакетира поръчки, завършени преди вашата, в които са поръчани същите продукти и наличността се е изчерпала, преди да пакетират вашата поръчка. Всички поръчки се събират преди доставката, за да сме сигурни, че ще получите възможно най-пресните продукти. Поради тази причина, ако сте направили своята поръчка няколко дни предварително, също е възможно продукт да бъде изчерпан.
Екипът ни работи усилено да поддържа достатъчно наличност, за да намалим възможността за липсващ продукт до минимум.
Добавка към вече направена поръчка
Може, като за целта е необходимо да се свържеш с наш оператор. Можеш да добавиш продукти към поръчката си, до 2 часа преди започването на слота за доставка.